پانیساپانیسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پانیسا مامان

یکسال و نه ماهگی

1392/4/25 13:35
نویسنده : مامان پانیسا
779 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه خبر مهم... یه خبر مهم... یه خبر مهم ...مهم مهم ...

 

پانیسا دیگه می می نمیخوره  (92/4/7)

( توی ادامه مطلب قصه شو نوشتم .)

 

تازه از این به بعد هم قراره تو تخت خودش بخوابه ..خانمی شده برای خودش

 

 

 

این خانم خانما مارو کشته با آبازی .همش آباژیی آباژیی ..(دیگ وانشو می زاریم وسط پذیرایی توش آب

میریزم خان یه ساعتی توش بازی میکنه )                       

                                                                               

 

یه پیغام واسه دایی جون

 

خیلی دوست دارم داییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

قصه از شیر گرفتن پانییییییییییییییییییی!

 

من که مامان پانی باشم فکر میکردم از محالاته پانیسا به این زودیا از می می دست بکشه .

از سر کار که میومدم (می می اخوام . پااااااااشو . اتاخ بخواب ) ای خدا. هیچی نمیخورد که من از سر کار بیام خونه شیر بخوره.

شب هم تا صبح شیر میخورد .دیگه این دو هفته آخر توی خواب سرم گیج میرفت .تا بالاخره تصمیم گرفتم از شیر بگیرمش.

اولین اقدام ... از عطاری صبر زرد گرفتم توی آب حلش کردم . بعد از یک ساعت

یک کرم قهوه ای تلخ ته نشین شد .وقتی از این میزنی مثل قیر میچسبه که به

این راحتی هم کنده نمیشه .

دومین اقدام... از صبر زرد ته نشین شده روز جمعه استفاده کردم . بهش گفتم بوف شده . اونم

میگفت اوخ اوخ اوخ .... کلم بژن کلم بژن.

شب شنبه تو خواب بهش شیر دادم . از شنبه صبح دیگه بهش ندادم .

اقدام سوم ...رفتیم خونه مامانم اینا که سرش شلوغ باشه که خیلی خیلی کمک کرد . تا شب

موقع خواب بی تابی نمیکرد گذری میومد میگفت اوخ شده .

چهارم ... شب من قایم شدم پانیسا برای اولین بار جدا از من و پیش مامانم خوابید .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

♥متین من♥
19 تیر 92 4:35
متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوستان برای رای دادن گوشی تون بردارید 174 به 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید ممنونم
هانی
21 تیر 92 18:47
مزخرف ترازاین وبلاگ ندیده بودم.جمممممممم کنیدبابا این لیم گیری هارو..اه اه حالم بهم خورد!




حسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 14:04
عزيزم ماشالله به دخمل خوشگل دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا مرسي
دایی جون
18 شهریور 92 17:11
سلام پانی کوچولو الان چکارمکنی مامان رواذیت میکنی افرین اذیت کن تادلت میخواد پی پی کن جات انقدرکه اعصابش خروردشه حرص بخوره
مامانی درسا
21 مهر 92 1:00
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد باشی و سلامت
nafi3
21 آبان 92 14:25
تو چقد نازی پانی جون آفرین که دیگه شیر نمی خوری و خانمی شدی واسه خودت