پانیساپانیسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پانیسا مامان

یکسال و هفت ماهگی و هشت ماهگی

1392/4/18 10:33
نویسنده : مامان پانیسا
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلک های محدثه

 

 

 


پانیسا جون در روز پدر صبح زود از خواب پاشده به همراه مامان رفته یه کله پاچه توپ و یک

 گل رز زرد و نارنجی خوشگل خریده آورده تقدیم بابا جون کرده.

 

 

 

این دست خوشگل پانی جونمه

 

(هدیه مامان جون و بابا جونشه وقتی که بدنیا آمد)

 

چه دلبری شدی مامانی

 

 

 

 

 

 

 

 

آخ جون دارم میرم شمممممممممممممممممممممال ( آب بازی)

 

 

پانیسا جون وقتی دریا رو دید اولش مات و مبهوت فقط نگاه می کرد ... اما چندی نگذشت که یخش باز

 

شد و بهتر خودتون ببینید . ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پانی عاشق بستنیه ... میگه بس بس

 

میبینید چه توپ بستنی خورده .همراه با

دارتون(کارتون)

 

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پانیسا عاشق ماسته ...روزی سه مرتبه باید ماااس ماااس بخوره.  خیلی دوست دارم .

 

عاشق اینه که موهاشو خرگوشی ببنده. میگه خدوش!

 

بهش میگیم خرگوشت کو ؟نگاه میکنه به سمت بالا سری هم خرگوشیاشو ناز میکنه.

 جای پاهای مامان و پانیسا

 

طولی نمیکشه که هم اندازه میشن مامان جون. الهی هر جا پا بزاری اونجا برات گلستون شه.

 

 

قربونت برم . اون شکمت تو حلقم.........بوس بوس بوس

 

اول از لاک پشت ترسیده

 

در حال گفتمان با لاک پشت

پانیسا جون سوسک پیدا کرده (میخوره ، خوخوخوخو )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ریحانه مامان آرمیتا
8 خرداد 92 22:10
سلام ني ني نازي داريد با اجازتون شما رو لينک کردم به من و ني ني ام هم سري بزنيد و اگه خواستيد ما رو هم به عنوان يکي از دوستاتون لينک کنيد. نظر یادتون نره با تشکر مامان آرميتا کوچولو
زهرامامانه ایلیا جون
13 خرداد 92 3:20
سلام عزیزم پسر من متولد 90 امدم تا ببینم چه همفکری لازم داری در خدمتم
مامان ایناز
20 خرداد 92 15:35
سلام خانمی چه دخمل نازی داری خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم شما هم به وب من سر بزنید
مامان فتانه
23 خرداد 92 10:59
وای چه دخملی نازی...دوست داشتین پیش ما هم بیاین
mamane radin
16 تیر 92 11:36
salam aziiizam pesare manam motevalede 90 be ma ham sar bezanid
متین و ثمین
25 مرداد 92 13:52
سلام خاله قربونش بره.لخت و پتی رفتی دریا.میخورنت.ثمین میگه چرا لاکپشت نیاوردی برام.بوس بوس هزار تا